God morgon!

Allmänt
God morgon alla mina fina läsare!♥
Vaknade av att min vänner döda min mobil! (De smsa skit mycket) Men aja skulle ändå vaknat vid den här tiden!. Ja är sååå taggad för idag För fast and furiost 7. Ska se den med min bästa vän Pianora ( har nämnt hennes namn i tagen ) 
Matilda ( bästavän ) såg den igår och tyckte att den var skit bra och en annan klasskompis 
( David ) tyckte samma sak så då blir man peppad och vill se den! Fast asså blir berörd av att Paul Walker ( RIP ) var med i första början för sen tog ju hans bror över och vad ska man säga Paul Walker och Vin Diesel var typ dem bästa skådespelarna på alla fast and furiost filmerna!  
Min äldre syster och pianoras äldre syster kommer fika medan vi ser på film ( Vi vill inte att de ska med in HAHA ) Vi ville egentligen se på avengers Med Adam Och Milos
( klasskompisar ) fast dem skulle åka vid 14 och vi ville helst ha någonstans vid 17 eller 18 så ja och pianora ska kolla på fast and furiost 7 ensamma. Vi bestämde att gå på toa innan så vi inte blir kissnödiga mitt i filmen ( har hänt när vi firade min födelsedag och hennes i efterskott HAHHAH ) Och vi kunde inte njuta av filmen utan tänkte bara när går den Slut! . Vi vet inte om vi ska äta mat innan eller gå och köpa snacks innan! det kommer komma ett inlägg senare på dagen om vad ja tyckte om filmen!  Hoppas ni gilla detta inlägg. Har ni frågor eller tips på vad ja ska göra för inlägg och sånt så är det bara att Kika (kik MernaIssa) XoXo

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Alice björklund:

skriven

Jag har sett filmen den är super bra

Svar: Åhh längtar till bion! Alla har sagt att den e jätte bra blir peppad!♥
Merna Issa