Att jogga😳

AllmÀnt
 
Äntligen hemma efter en timmas joggning!
TÀnkte snabbt berÀtta om hur det gick pÄ provet! Haha var som sagt nervös men lugnade ner mig till slut nÀr provet börjat! Det gick jÀtte bra det vaR enkelt men massor med klurfrÄgor!
Efter skolan Ă„kte jag och Pia hem till henne sen handla Ă„ tittade pĂ„ film. NĂ€r jag kom hem Ă„t vi mat ( köpte hem grillad mat ) sen efter valde jag att gĂ„ ut och jogga lite för o brĂ€nna lite fett 😂 jag förvĂ€nta mig att jag skulle jogga i 30 min men det blev en timma! Sen nĂ€r jag var pĂ„ vĂ€g hem var mina nycklar kvar hemma och jag hade inga pengar pĂ„ luren sĂ„ var tvungen och gĂ„ igenom en annan port för att komma hem och nu sitter jag hĂ€r och Ă€ter nötter och ska kolla pĂ„ serien Suits!💗 hoppas ni gillade inlĂ€gget ♄XoXo
 
 

Kommentera inlÀgget hÀr: